V A R M T!

Ojojoj, vilkenn dag! Varmt som självaste, jag vet inte vad. Var nog tur att jag, Malin och Thea åkte ut till Kerstin och Tomas stuga i Risböle imorse! Det fläktade ganska skönt! :) Men Thea har varit varm som om hon har haft feber hela dagen, blöt och klibbig i svett! Inte mycket sova vill jag lova.. men det blev en tidigkväll istället ;) Ella och Tony har varit här, min underbara sambo hade bakat pizza när vi kom hem :D (Skulle nog aldrig ha ställt mig och lagat mat idag... fil kanske!) Thea har fått en pool av sin snälla faster! Måste nog testas imorgon :)

Äntliiiigen verkar det som att Theas mage har börjat funka! Nästan så att vi måste dra ner på laktulosen..! Undar om det kanske har att göra med att vi ger henne 1-års välling (fullkorn) istället för 8:a månaders (mild fullkorn)! Hon hade nämligen en förmåga för några veckor sen att vakna vaaarje morgon vid 4-5 tiden! Så nu sover hon och bajsar bra ;) Idag har hon ställt sig upp helt själv utan stöd.. vi väntar med spännig på första stegen! Det händer så mycket grejer nu, nästan så man inte hänger med! :P Våran lilla bebis är inte så liten längre!!!! Satt och kikade på foton från förlossningen och första månaderna.. himmel!

Imorgon ska jag och Malin följa med mamma på Make Up Store! Hon fick en sminkning av oss i julklapp. Sen så ska jag gå en vända på stan också. Ja jag vet.. gå på stan i det braiga vädret? Näe, jag börjar helt ärligt vara lite mättad och längtar nästan efter en mysig regndag :P Dessutom är jag liite bränd, så kroppen behöver nog en liten paus.

Nu ska vi nog gå och lägga oss... om det nu går! Uppe lär det ju vara femtioelva grader! Var faktiskt uppe med Kim klockan 6 imorse! Det var lääänge sen vill jag lova! Är sååå bortskämd med Theasovmornar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0