Sommarfint.

Igår var vi med Sofia, Robin och Tuva och spelade minigolf vid Eddahallen :) Det gick inte så bra för mig, men det var väl inte så oväntat... :) Kim vann.. så det kanske väger upp det hela och det var kul ändå! Tuva som var såååå snäll med Thea och bjöd på både macka och saft! Gullpluttarna! Jag hann bränna mig i solen, farligt att stå med ryggen mot!

Sen åkte vi till svärfars och käkade grillat, lekte på gräsmattan och kollade på våran lilla spexfia! Hon klarade av att ta sig nerför deras slänt! Det trodde jag inte, tänkte att det blir nog en rullande Thea och att det typ slutar med att hon står på skalle! Men icket ;)

Nu har vi nyss ätit middag, känns som att jag kom hem nyss! Efter solning på altanen med Malin så for jag med Ella och Teresia och handlade blommor i Ursviken :) Så nu är det lite sommarfint på framsidan iaf...! Thea ligger ute i vagnen och sover och jag tror att vi ska ta oss en cykeltur till mormor sen. Ja just det! Min s.k sambo är i Bergsbyn (som vanligt!) Vi skojade lite om att jag kanske kan söka bidrag som ensamstående snart! (?)  



Lilla sköldpaddan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0