Taxi, taxi!

Sitter hos mamma, det var inte planen för idag meen :)
Vi vaknade vid niotiden idag och en halvtimme senare plingade det på dörren. Det var min bror som virrat bort sig lite, skulle till Brännan men hamnade hos mig! Fel ände av stan :P Dom skulle tydligen ha friluftsdag och han visste inte exakt vars... så jag tänkte att jag kunde skjutsa honom. Vi hittade iaf unghopen som var på basebollplanen och jag drog in till stan. Handlade en tröja till Kim och en avslutningspresent till Freddan som går ut nian på fredag. SÅ då är det gjort :) Han ringde och ville ha hämtning vid halv tolv och sen åkte vi hem hit och käkade lunch. Lillan ligger ute i vagnen och sover och jag tror att jag ska dra igång en film ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0