Staan :)

Jag och Malin bestämde oss för att gå in till stan efter lunch idag. Det är ändå inte såå himla långt.. men om man ska gå själv kanske det blir lite tråkigt! Jag hittade mig ett par jeans på Gina och sen fyndade jag lite kläder till Thea på Lindex :) Blev något förvånad när jag kollade mitt kontoutdrag och hade en massa pengar, skatteåterbäringen hade tydligen kommit :D BRA det, min sambo fick köpa sig ett nytt hemabiosystem igår nämligen! Blev bra, det gamla hade så stora högtalare och dessutom skulle bakhögtalarna sitta på väggen. Så nu har vi mer plats (för annat roligt!) och inga hål i väggen :) Ni ska veta att Kim har tjatat som en galen om detta hemmabio, så sug på den karran älskling!

Ikväll verkar det bli lugnt, Malin ligger och sover i soffan, Thea i vagnen och Kim har just kommit hem från jobbet. Har varit duktig och handlat på vägen hem :) Korvstroganof med ris blir det idag, gott! Vet inte om Kim kanske har tänkt fara till Bergsbyn och kasta lite plastskiva... vi hittar nog på nåt att roa oss med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0