Postålda.

Oj då! Va synd, vi fick ett brev av posten att våran brevlåda inte uppfyller vissa krav för brevbärarnas arbetsmiljö. Tur då att vi har typ den skabbigaste lådan på anderstorp :)  Och att vi sa redan när vi flyttade hit att den skulle bytas! Så nu har jag bestämt mig, blir att beställa en från internet. Är inte klart med färg och text... måste ha smakråd av Malin/Kim!... tror jag :P

Thea ligger ute och sover i vagnen, hon var sååå trött! Hoppas jag inte har klätt henne för mycket bara.. det regnade och var åska när jag la henne. Nu är det strålande solsken igen :D Härigt! Skulle inte sitta helt fel med en glass i Bergsbyn eller att bada på vitbergs! Kvällen är inte planerad..  blir nog en hemmakväll :) Skulle ha varit till mamma och hämtat mina blommor.. tål att tänkas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0