Kottstyle :P

Det blev fullt med folk här igår :) Såå trevligt, Thea stortrivdes... men blev ganska trött av allt stojjande ;) Malin och Krille stannade på middag, grabbarna for och spelade en runda i Bergsbyn och sen blev det den nyaste Wallanderfilmen :)

Nu på morron har vi varit på en promme till bankomaten som finns vid Mio. Kollade om jag fått mina pengar från försäkringskassan.. men icket! Så det blev en signal dit, köplats 209! Men det som är bra är att man kan knappa in sitt telenummer så ringer dom upp. Skitbra, tog 10 minuter och nu är mina pengar utbetalda ;) Trodde att man skulle få kriga sig fram.. men det gick himla smidigt! Nu ligger Thea i vagnen och sover, jag dolar på lite och tänkte plantera en blomma som K fick igår. Imorgon kommer det meeer blommor! Mormor kommer till staan och har med sig! Inte helt fel ;)

Ikväll har jag tänkt fara till Bonnstan och träna friskis & svettis... undrar om min mamma ska med :) Försökte med Janina men det var en liten pallnit. :) På tal om henne så var dom här för en vecka sen och vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord. Janina har lärt oss hur igelkottar har sex! De ni, kottstyle ;) Hanen springer tydligen runt honan flera varv... (kan hålla på så i flera timmar!) och sen är det pang på röbetan! Det var ju ett intressant förspel! så om era karlar springer runt er så har dom förmodligen fått en släng av kottstylesjukan :P

Nu lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0