Hem ljuva hem!

Så härligt med lite regn! Nu får man någonting gjort hemma :) Har suttit och kikat på nätet,  fått lite inspiration till mina väggord och annat tjoller som jag tänkt göra här hemma. Känner peppen:)
Om nån timme kommer Kim hem, blir det snabb middag och sen fara på coop och handla. Annars har Thea sovit ca 2 timmar efter lunch = skönt (!), hon sov nästan ingenting igår! Dagen som var så fullspäckad att man nästan inte visste vars man skulle ta vägen! Var till frissan kl.8.00 på morgonen. Sen hem och slappa en stund innan vi skulle fara och käka lunch med mamma. Sen gick vi på stan, försökte hitta nåt att ha på mig till kvällen (Ella fyllde år)... hittade iaf en skjorta, linne och en långärmad t-shirt. :) Malin hade klipptid kl. 15.15 och sen åkte vi till mamma och träffade mormor och morfar, käkade middag. Fick Thea att sova 1 timme! Tur det, annars skulle det nog inte ha varit någon trevlig unge att ha med på kalas!
Hämtade Kims mormor klockan 18.00 och sen till Ursviken, åt massssor med gofika och tårta och sen hem! (Gud så mycket pladder det blev!)



Thea somnade på tre sekunder! Skönt att slänga sig i soffan, mysa och se film <3

Nu ska jag göra en handlingslista.. och kolla till min dotter som är i hallen! Räääserbebisen som går några steg då och då :)

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0