Skepp å hoj!

Dagen började klockan 9.30, vi hade fått oss en rejäl sovmorgon med andra ord! Kändes nästan som om man hade försovit sig! :P

Ikväll har vi varit med Anna, Micke och deras barn på en båttur. Theas första! Hon tyckte inte att det var så speciellt, var väl typ som att åka bil. Det var en inombordare, annat kanske det skulle vara med en liten fiskebåt ;) Vi åkte iaf från Kurjan upp till Bergsbydammen och kikade när dom fiskade lax... stannade i Stackgrönna och fikade och sen hem. Riktigt trevligt, tom solen tittade ju fram! :) Jag är väl inget stort fan av båtar.. men med Micke som är sjöräddare kände jag mig säker :)

Nu ska vi se lite tv, göra fika och mysa :)

Morgondagen är inte planerad, ska väl regna (som vanligt!) så det blir nog att vara hemma. Det är fortfarande ganska kalt på våra väggar.. så man kanske skulle ta och hänga/sätta upp lite tavlor och hyllor :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Skulle också behöva en sjöräddare med mig ute till sjöss!;)

2009-07-23 @ 13:23:21
URL: http://chiqquita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0