Min lilla plutt!

Känns som att jag gått in i värsta sorgeperioden! Det har slagit mig att om drygt en månad så kommer jag inte att vara hemma med Thea på heltid, att någon annan ska ta hand om henne. Skulle helst av allt vilja vara hemma med henne hela livet! Men samtidigt börjar det kännas lite tradigt att vara hemma, har ju varit hemma sen maj förra året! Och det ska bli jättekul att börja skola, få träffa nytt folk, ta ett nytt steg i livet. :) Jag vet att Thea kommer att ha det jättebra på förskola, hon är så frammåt och social.

En dag hos morfar och Majja ute på gräsmattan ute i det sköna varma vädret :)



Idag är det fredag och det är skönt! Kim är ledig och jag hoppas det ska bli bra väder så man kan hitta på nåt kul :) Nu har Kim btw bara en vecka kvar att jobba sen är det semester :D
Sen så ska jag och lillebror gå och se nya Harry Potter! Hoppas det blir i helgen!

Jag drömde värsta mardrömmen inatt! En sån när man blir jagad och det handlar om liv och död! Kan inte komma på exakt vad jag drömde just nu, men vaknade och insåg att jag drömde! Eller jag var som i ett stadium av vakenhet och sömn... och jag vet att jag tänkte att jag ska inte somna om och fortsätta drömma.. men samtidigt var jag så nyfiken att jag ville se hur det slutade! Så, så blev det och jag antar att det slutade bra eftersom jag inte vaknade igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0