Grattis till oss :)

Haha,  ja det är ju bra att man har koll! Satt och skrev i Theas bok igår och insåg då vilket datum det var! 8/7, alltså hade vi varit tillsammans i 7 år :) Ringde till Kim och han hade också glömt! Kims föräldrar har semester nu och vi hade pratat om att dom skulle få låna Thea nån natt, så det var tajmat! Fick vi oss middag och barnvakt. :) Meeen, vad är väl en natt på slottet? Kim somnade till filmen vi hyrt och min efterlängtade sovmorgon blev inte av! Dom ringde från BVC och bokade in 1-års vaccinationen... :P
Det är ju helt sjukt hur beroende man är av sitt barn! Längtade efter henne redan när vi lämnat uppfarten i Ursviken! Hon var väldigt mammig igår också, kom och ville krypa upp i knät hela tiden :) Goooplutten!!



Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag... har funderat på att antingen ta en runda på stan eller fara till pappa och Majja i Skehamn.. :)









Det absolut bästa som hänt oss under 7 år <3











.

Kommentarer
Postat av: mallan

hon är så söööööööööt. jag kommer äta upp henne! :O :P

2009-07-09 @ 23:24:06
URL: http://malinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0