Förskolelärare.

Idag har vi varit hos mamma och Dennis på moröbacke :) Thea har haft sååå svårt att sova idag.. inte kul! Hon blir så flännig och speedad! Meen, fick henne att sova en stund efter mellis iaf :P Sen så har vi varit till svärfars i Ursviken, Ella var också där. Det var väl mest därför vi skulle dit, för att Ella var sååå sugen på att träffa Thea :)
Tänk att dom små liven blir så vågliga på att gå när dom väl tagit första stegen! Nu försöker lillfröken hela tiden, är så duktig :)

Nu är vi hemma och har tänkt se Beck! Hoppas lilltrollet somnar snart.. gärna till filmen börjar ;P

Har funderat lite på det här med skolan nu! Jag har ändrat mitt svar och står inte som reserv på sköterskeprogrammet.. utan har tänkt gå "Lärare inom förskola och förskoleklass -på distans" som det så fint heter! Känns som att man är ju inte helt bakom flötet iom att man gått BF på gymnasiet, så det blir nog kanoners :)

Jaaahappp... min sambo ligger och sover här intill i soffan :P Det var ju otippat!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så roligt!:) Är det distans från Luleå eller?

2009-07-13 @ 21:21:44
URL: http://sofiialu.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det kommer bli super Bea;) Är helt underbart att gå distans! Bara att höra av dig till mig om du har några frågor! Kram

2009-07-13 @ 22:36:50
Postat av: Bea

Jenny: Tack :) Känns som att man har en miljon frågor just nu! Allt är så nytt och man vet så lite! Kram

2009-07-14 @ 07:46:49
URL: http://beeatriice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0