Festival.

Igår tog Thea sina första steg :D Idag är hon i farten hela tiden och har tom tagit hela 6 steg på eget bevåg :) Något stappligt.. meen det går framåt iaf :)

Pappa var förbi en sväng på fm, busade med Thea och surrade. Sen så har jag hunnit städa lite och sen gick vi in till stan och käkade Langos till middag  :) Jag och Malin åkte en karusell, det räckte med den vill jag lova! Gick runt och kikade lite, en halebop försäljare försökte pracka på oss ett abonnemang, köpte oss varsin rem och tog bussen hem för Malin hade skavsår. Det var våran festivaltrip det! Thea var då glad och nöjd hela tiden :)

Sen vi kom hem har jag äntligen fått tummen ur och planterat alla blommor som vi fick av mormor och morfar. Blir nog fin fint när alla blommar :) Thea har duschat med pappsen och fått hoppa i säng och vi slö ser tv. Harper´s Island 23.40 ikväll.. får inte missas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0