Felringning.

Meeeeeeenååååå! Vaknade av att min mobil ringde... som låg nere i skötväskan! Sprang ner för trappen som om det gällde liv eller död, så dum man är! Hann inte ens svara och till råga på allt så var det ingen som jag kände! Det var nån jävla städfirma som hade ringt fel... hade lämnat ett meddelande på röstbrevlådan att det inte var städat där och där och blablabla! Haha, jag börjar tänka på en annan gång när det var en kvinna som ringde fel.. hon försökte seriöst övertala mig om att det inte var mitt nummer, att det var någon annans :P Haha, så det kan bli!

Thea ligger iaf och sover fortfarande... såå tråkigt! Man kanske skulle passa på och göra sig iordning för dagen. Tror att vi ska ta oss en cykeltur till moröbacke. Verkar som att det kan bli ganska fint väder idag.. eller iaf vad man kan se nu!

Våran kamera är återfunnen! Vi hade glömt den hos Kims föräldrar och sen hade Maggan skickat den med Ella och Ella hade glömt att ringa och säga det. Men nu är den hemma igen i säkert förvar :D

Näe, här går det inte att sitta! Mot köket och fikat :)

 

En av dagarna när det var så himla varmt ute! Skönt med ett dopp i poolen :) Sen så är det ju inte roligt att sitta på samma ställe heeela 5 minuter ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så roligt!:) Jenny Eriksson läser ju det och tycker att det är kanon:)

2009-07-14 @ 15:13:03
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0