Åska.

Ojojoj, vad det har åskat idag :) Ganska mysigt tycker jag, Thea verkar inte bry sig så mycket om bullret! Men vi hade tur och hann dammsuga innan ovädret! Annars är vi bara hemma och slappar idag, Thea ska snart få mellis och ta sig en liten tupplur. Medans tänkte jag sätta mig ner och läsa infon jag fått från LTU :D Såååå spännande! Känns ganska konsigt att man ska börja studera om en dryg månad och att man inte ska vara hemma med Thea på heltid. Vårat lilla troll som kanske kommer att hamna på en förskola här på Anderstorp :) Preliminärt är det Nallebjörnen, så vi får väl se när vi får beskedet i början av augusti!

Nu ska jag gå och hämta min lilla klätterapa som är påväg till trappen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0