Rull-rull-eli-rull

Revyn var helt ok! Maten också för den delen, både jag och Kim körde på klassiker! Jag åt plankstek och Kim entrecote, ingen alkohol till det en söndagkväll, utan en stor fanta ;) Vi hade bokat bord vid 17.00 och vi var väl klara vid 18.00.. jahapp, vad ska man nu göra i en timme? Vi for runt och kollade på lite hus, b la uppe mot falkan! Herre vilka fina hus det finns där!!!

Vi kom till teatern lagomt i tid vid 18.30, första akten var faktiskt bättre än den andra. Så brukar det kanske vara, Anders är min favvo! Han kom inkörandes med en moppe på 3 hjul... lackad med aikloggan. Han berättade att han hade haft en pulverpuma på pakethållaren en kväll och han skjutasade henne runt. Hon började gråta och han frågade varför hon grät? -Du kallade mig för tjock. -Näääe sa Anders, jag sa bara att du är lite fläskig! Haha, han är för rolig!!!

Vi var väl hemma vid 22.00. Det hade väl gått rätt bra med skötningen... hon hade haft lite svårt att slappna av och sova. Hon hade väl borta mammsen och pappsen :) Våran lilla älskling!!!

Idag SKA jag stöka bort julen... det har varit så mycket annat. (som är lite roligare ;) ) Skulle ha börjat spackla i Theas rum också... .... får väl se hur dagen börjar arta sig. Har förresten haft fullt schå med min lilla centrifug nu på morgnen. Hon har verkligen kommit på hur roligt det är att rulla från rygg till mage. Hon har gjort några tapra försök från mage tll rygg också, men det har inte gått lika bra. En gång var hon riktigt på G, var nästan runt.. men då tjopp så var hon tillbaka på mage och slog huvudet lite i lekmattan. Lillstackarn! Som för övrigt just har vaknat igen och har vänt sig i soffan.. så nu kallar plikten!
Kanske ska ta en tripp förbi Malin idag, hon skulle förbereda i sovrummet! Jag känner mig nästan lika peppad som hon! Det är så roligt att göra om, det blir så fint! Krille kommer hem idag :D Har ju typ ingen att mobba när han är borta, haha! Ikväll ska Kim och bowla mellan 18-19 tror jag det är. Så det blir en snabb middag...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0