Tidig morgon.

Kim steg upp 6.15 som vanligt, det gjorde vi med ;) Jag som hade tänkt ställa klockan, men hon fixade det själv! Syftet med det är att vi kanske skulle kunna gå och lägga oss tidigare, vid 22 kanske istället för vid 00. Då ligger vi inte och sover bort halva dagen och Kim, som alltid är så snäll och är uppe med oss tills lillan har somnat för natten, får sova lite mer än bara 6-7 timmar / natt! ;) Nice!

Så nu är vi uppe, klockan 7.00... känner lite tunga ögonlock, men det känns ändå skönt! Nu har vi hela dagen framför oss! Malin kommer nog hit efter lunch idag, sen ikväll ska vi till Sofia, Robin och Tuva! Det var såååå hilma länge sen vi träffades, ska bli skönt att få se dom igen :D

På fredag är det också fullt upp, vi ska fira Malin och mammas födelsedag. Så jag och Malin ska på stan och handla presenter till mamma först, sen hem till mamma och äta middag. Kim ska ha kockduellen med jobbet, så han kan inte vara med. Sötnosen sa att Stefan skulle ge dom skjuts till stan och då sa jag jahaaa... och varför kör du inte själv då? Jaa, vi kanske ska ta en öl eller 2 ;) Haha, kul för gubben att han ska få göra nåt lite över det vanliga vi gör på fredagar! Ha så kul älskling!

Fan  va trögt det går att blogga såhär tidigt på morgonen! Om jag har svamlat får ni väl ha överseende ;) Såg förresten att "Twilight"-filmen kommer ut på DVD i Sverige i April :) Nice, då har man ju hunnit läsa den 4:e boken också!

Ja! Vi fick storfrämmern av min mormor och morfar igår! Så himla kul!!! Tappade typ hakan när dom stod där utanför dörren ;) Hade väl tippat på att det kanske var Malin som kom, så det var bara att ringa till M och säga att hon skulle komma för att jag hade en överraskning. Hon blev nog nästan lika förvånad som jag! Dom har aldrig varit hem till någon av oss, synd att dom inte hade tid att gå över till Malin också. Så nu vet dom hur vi bor ;) Men alltså jag måååste ju bara säga att varje gång vi får oväntat besök, om det nu inte är någon riktigt nära, så blir jag typ svinigt nervös. Förstår inte varför egentligen, men jag tror att det är för att jag inte vill att någon ska komma och det inte är bortplockat. Men jag kan ju bara tänka tillbaka på hur våran lägenhet har sett ut, som ett fett bombnedslag! Det är ju nu det har börjat se någorlunda ut. Måste börja skärpa mig, det är ju så kul när folk kommer och hälsar på! Dessutom är det oftast vi som hälsar på alla, med undantag för Krille och Malin... men dom är ju som 2 i familjen :)

Nu håller Thea på att somna igen, täkte vara lite hygglig med mina grannar och inte dra igång dammsugaren förän vid 8-9 kanske. Härligt att få lite helgfräscht här hemma. Kanske skulle ta och byta gardiner i kök och vardagsum, det lever ju inte om så mycket!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Typiskt att Tuva skulle bli dålig i magen, snacka om dålig tajming!:/ Hon har nästan inte fått behålla någon mat idag utan det har kommit ut direkt, inte kul! Men när hon är bra igen så SKA vi ses:)

2009-01-22 @ 19:23:57
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0