Kanske, kanske inte?

Jaha, idag har vi ju varit på husvisning! Det blev jag, Kim och Dennis, Malin var hemma med Thea. Kändes bra att ha med en som kan lite. Har inte hunnit fundera och känna efter så noga än.. det är så mycket som spelar in! Ett husköp är ju en ganska stor sak! Men intrycken var att det är mysigt, stort och fräscht. På sommaren kommer det nog vara himla lummigt och fint ute på gården ;) SÅ nu ska vi fundera och fundera lite till, kan man tänka sig bo där i typ.. 20-30 år? Jag tror att min sambo är helt såld!

 Det är inte speciellt mycket att göra heller, tapeterna var fina... men man vill ju alltid ha sin egen stil. Om jag säger såhär, dom som bor där nu är runt 55-60! Vitvarorna... var nästan alla runt typ 10 år, så det kanske man måste byta snart. Vi får se om vi säljer med våra maskiner med lägenheten eller om vi tar med dom, annars får vi ju köpa nytt ;D Sen så tycker jag att Ursviken är ett bra ställe för barn att växa upp på, det bor jättemycket barnfamiljer i närheten. Det finns många + med huset! Imorgon ska vi på banken, nu när finanskrisen varit är det kanske inte lika stor chans att man får låna.. men vi får väl se! Det är ju alltid bra om man kan få ett lånelöfte, sen om det blir huset i Ursviken vet vi inte än. Ingenting är bestämt! ;) Huset ska ju besiktas också...

Ikväll är Kim på Kopparhallen... jag och Malin ser på tv. Jag vet inte vad vi ska hitta på... kanske ser en till film. Vi är som lite filmomaner ;) Imorgon efter banken kanske vi ska ta och hitta på nåt fredagstrevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0