Inget mer körslag!

Jag är /har varit helt i min egen lilla fantastiska bokvärld hela helgen! Har snart läst 3 böcker på mindre än en vecka... vad ska jag göra när boken tar slut?! Vet att det kommer en till senare i vår.. får väl berga mig tills dess.

I fredags for jag som sagt till stan och köpte "När jag hör din röst" och "Ljudet av ditt hjärta" på Bokia. Sen träffade jag och Thea mamma, hon jobbar bara halvdag på fredagar och vi kollade runt lite på stan. Gick på café drack varm cholkad och busade med Thea. Sen köpte vi mat på Wokn´roll och åt sen middag hemma hos mamma. Vi såg Let´s Dance och jag är glad att rätt person åkte ut.. till skillnad från Körslaget.. hur kunde Wells åka?!!! Vad hände, nu ska jag inte se det programet mer..! Vi var bjudna till mamma igen på lördag på palt! åå så gott!! :)

Igår hade jag sett framemot en dag med lillafamiljen. Kim förädrar ringde och väckte oss 9.30 och sa att dom var påväg. Det är inte alltför ovanligt att dom dyker upp när dom tar sina söndagspromenader... jajja. Det var ju bara att irriterat dra sig ur sängen. Vi drack kaffe och säg den nyaste filmen med Asterix & Obelix. Sen kom Stefan, Kim hade lovat att hjälpa honom att flytta hit en soffan och lite andra grejer. Sen åt vi pizza med Malin och Krille, "såg" film... jag tyckte inte att den var så bra! Så dagen blev inte som planerat.. men bra iaf :D

Imorse vaknade jag när Kim steg upp.. men somnade om när han for. Vaknade igen vid 8.00 och steg upp och läste ur min bok "Ljudet av ditt hjärta"! Thea vaknade vid 9.30 har ätit och sovit en stund.. snart ska hon äta igen. Jag tror att jag ska sätta igång en tvättmaskin och städa lite... blev inte gjort igår. Sen kanske jag kan läsa lite mer när Thea ska ta sin eftermiddagslur. Det snöar lite idag... undrar om vi ska ta en liten promme när Kimpan kommer hem.. efter middagen ;)

Måste ju gratta Elina, Krille och William som ska få ett nytt litet tillskott i familjen till sommaren! GRATTIS!!!
SÅ roligt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Det är ju nästan så att jag måste bege mig till bokia och köpa dessa böcker som verkar vara så otroligt populära!:)

2009-01-19 @ 13:07:57
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Elina

Tack så mycket :)

2009-01-19 @ 18:16:24
URL: http://elinastenberg.blogg.se/
Postat av: sandra

hehe ja,alltså det är helt galet vad jag vill veta vem som ligger där inne nu, är sååå otålig !!

2009-01-19 @ 22:45:54
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0