Fredaghelaveckan

Imorse var vi på banken och det som vi trodde kanske var problemet (handpennigen) var inget problem alls! Det som var problemet var att man inte kunde räkna med mig i kalkylen eftersom jag är mammaledig. Alltså innebar det att Kim fick axla heela lånet själv (790.000 kr) och då fattades det typ 4.000 per år... attans! Men jag är inte lessen för det, nästan lite tvärtom! Nu vet vi vad vi ska göra i några år framöver och husen kommer ju inte direkt sluta säljas. Jag slipper ha ågren över om jag verkligen vill flytta eller bo kvar i våran lägenhet som börjat ta en så fin form! Känner mig stolt över allt som vi har fixat, allt nästan alldelens själva :) Så goda vänner, vi blir hamnbor ett tag till!

En annan väääääligt bra nyhet är att Kim inom några minuter kommer hem med våran nya sänggavel :D :D :D Nice! Ikväll blir det Let´s Dance, godis och mys med min lilla familj (Kim, Thea & Malin) Jag älskar er så mycket <3 Pappa var förresten förbi i afton och kollade in det nya sovrummet, drack lite kaffe och tjattrade ned oss!

Nu kom det nya krafter att göra om mer här hemma. Måste fara och handla takfärg till köket och måla klart där inne, kanske skulle ta och göra det i helgen. Sen så måste vi bestämma oss för vilka färger Thea ska ha i sitt rum, jag har lite idéer ;) Just nu ligger halva Thea på mage i mitt knä. Tänkte att den lilla energiknippen skulle sova en stund.. men så verkar det inte bli! Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja precis :) men det återstår ju att se vad det blir :P Ja det har blivit mycket bättre,nu har jag bara ont när jag just kliver upp ur sängen :)

2009-01-09 @ 16:11:46
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0