Lördagmorgon.

Härligt, min sambo var så trött när han kom hem igår att han somnade med kläderna på! Haha, det kommer jag att mobba honom för länge ;) Han ligger och sover fortfarande, tänkte att han skulle få sig en rejäl sovmorgon! Thea vaknade vid 10.00, jag var redan uppe och satt och såg tv. Lite mysigt att bara få kunna sitta för sig själv en stund på morgon! Thea har förresten sovit hela natten :D Så nu kommer vi att vara riktigt utvilade alla 3!

Hmm... vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. Man har ju inte direkt en fet plånbok såhär i slutet av månaden... vi kanske ska ta oss i kragen och hälsa på någon av våra vänner. Vi får se vad det blir och vad min sambo säger ;)

Jaha. AIK har match idag... kände  mig INTE sugen på att se hockey!

Haha, Thea gör en så rolig grej! Hon skjuter som fram underkäken och sträcker ut tungan och låter Aaadadada! Våran lilla pratkvarn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0