Trött.

Jag tror att John Blund strödde lite för mycket pulver i mina ögon igår! Thea vaknade vid 8.30 och då ska man ju ha sovit färdigt om man la sig vid 00.30... men det är så himla kämpigt att sitta här i soffan och kolla på tv. Thea sover, kanske skulle lägga igen en stund jag med..? Näee.. då kanske jag är ännnu mer trött sen! Kim försov sig imorse, hans jobbarkompis ringde och sa att han stod här nere och väntade. Det är ju en stor fördel med att samåka till jobbet, att man aldrig kommer sent till jobbet ;) OCH att det blir billigare!

I afton ska vi på BVC för vägning och mäting , det är alltid lika roligt att se hur mycket Thea har vuxit! Hon blir ju heeela 5 månader idag! (Vad hände med dom månaderna!!!!!) Annars idag funderar jag vad vi riktigt ska hitta på. Det är ett busväder ute.. så det blir nog at hålla sig hemma. Kanske går över till Malin och Krille och ser om dom kommer någonvart med sovrummet ;) Sofia, du har inspirerat mig att läsa en bok! "Om jag kunde drömma", filmen "Twilight" bygger tydligen på den och alla säger ju att den är sååå bra! Jag har inte sett filmen och boken verkar bra, så den måste inhandlas! Såg att det också fanns uppföljare.

NU ska jag gå och tvätta mig med kallllt vatten i ansiktet och se om jag kommer igång idag!

Kommentarer
Postat av: Louise

Och här har jag också lite att läsa ikapp ser jag!;)

2009-01-13 @ 10:01:27
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: Sofia

JA LÄS DEN!!! Helt underbar!

2009-01-14 @ 13:42:59
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0