Stephenie Meyer - Om jag kunde drömma

Kankse ska ta och uppdatera lite! Jag köpte boken Sofia tipsade om, typ samma dag. Började läsa den igår och nu har jag kvar typ 1/3 av boken. Den är som ett gift, man blir alldelens trollbunden och kär! Just nu vill jag bara att min sambo ska stiga innaför dörren så jag får pussa på honom! Han är MIN vampyr ;) Va töntigt det låter att man läser en bok om vampyrer.. men boken har ett oändligt djup som inte går att föreställa sig. Jag kankse har FÖR bra fantasi, men författaren är väldigt duktig på att beskriva och fantasibilderna är oundvikliga! Jag måste fara och köpa den andra boken!!!

Igår var vi dutiga och skulle gå en långpromenad.. men vinden isade och det blev en kortare tur än tänkt. Vi gick en sväng och sen hem till pappa och Majja, drack kaffe och åt gokaka! Måste också säga grattis till Krille som har blivit tillsvidareanstäld! Inte illa :D Fick isäng Thea vid 23, för ovanlighetens skull, jag låg och läste och hon knoppade in vid 23.30. Meeeen hon sov lika länge som vanligt, vaknade vid 9.30! Vi sover ju bort halva dagarna!

Idag har Janina varit hit och käkat lunch, hon jobbar i hamn idag. Alltid lika trevlig med en liten titt :) Kim kompade halva dagen och följde med Micke och hjälper honom att installera en luftvärmepump i Nedre Bäck. Sååå.. jag hoppas han kommer hem snart, han trodde han skulle vara hemma innan 16.00 iaf. Ikväll blir det hockey i Ursviken och på tal om ingenting.. så har vi beställt en bilbarnstol till Thea. Besafe, dom har fått bäst i test! Kommer väl om ca 1 vecka, hon sitter som en liten inbuntad ostbåge i babyskyddet nu. Nu åter till min bok, för Kim ringde just och sa att han skulle bli seeen.... ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0