Spöktanden!

Inget kräk än, "bara" i blöjan. Hon är mycket piggare idag, orkar t om gnälla lite ;) Är mer vaken också och har ätit ganska bra... fick ett tips från en anonym att blanda i lite saft i vätskeersättningen. Nog för att det kankse inte är så bra, socker och allt.. men Thea tyckte att det var godare iaf ;) Jag har slängt igång lite mer tvätt, bytt sängkläder och tänkte kanske hinna med att städa lite innan Kimpan kommer hem. Vi får se vad Thea säger om det, just nu håller hon på att knoppa in på soffan.. jag ska se film-Casanova med Heath Ledger. Om det nu är så att inte jag och Kim blir sjuka, undrar jag om det är så att hon är dålig för att det håller på att komma en tand. Har dock inte hört om någon unge som har kräkts av det! Men alla är vi olika, om jag skulle vara smittad tycker man ju att jag redan skulle vara sjuk. SÅ det kanske är tanden som spökar, hoppas inte att alla andra tänder kommer att ge samma symptom isf!

Det blir nog en lugn hemmakväll ikväll också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0