Sovmorgon

Det blev inte så att våran dotter sov i sträck, vaknade några gånger... hon kanske är i någon utvecklingsfas eller nåt. Vill veta att mamma och pappa finns i närheten ;) Men det jag tänker på såhär när jag är vaken är.. -Varför tar jag henne inte till våran säng?! Då slipper man ju kliva ur sängen varje gång hon vaknar.. kanske är en vana att hon sover i sin egen säng! Vi har iaf haft sovmorgon på soffan, vi klev upp vid 7.00 första gången. Vaknade vid 10.00, sen tjollrade vi på en stund. Klädde oss och nu ligger slackern och sover igen! Jag borde göra nåt vettigt medans hon sover... kanske ska gå och tömma diskmaskinen. Eller man kanske skulle ta och plocka bort alla julsaker! Är lite less på att se dom nu, nog för att vi inte har pyntat så mycket.

Har funderat på att gå en promenad idag, det är ju inte så kallt! Kanske väntar tills Kim kommer hem så kan vi gå tillsammans, roligare så ;) Vi har förresten handlat ett fårskinn till lillan nu, kommer att passa perfekt i vagnen och pulkan. Kim bakade limpa igår, den blev jättegod! Får se om han har tänkt baka småfranskor ikväll, han har som ett litet bakil.


Som en solstråle! Såhär ser Thea ut varje morgon när hon vaknar!

Kommentarer
Postat av: malin

söööööötpluttan! :):):):):):)

2009-01-06 @ 12:38:50
URL: http://malinlinnea.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hon strålar!:))

2009-01-06 @ 23:04:24
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0