Sova?!

Fortfarande uppe med en tokpigg bebis som gör allt hon kan komma på! Just nu står hon och hoppar och gladskriker i soffan (allllt för att höras och tala om att jag ska minsann inte sova!) Får väl se hur våran plan kommer att funka... tror att det kommer att sluta i dom gamla gängorna ;P

Imorn ska vi som sagt upp till stan och göra den lite osäker, sen hem till mamma och fira födelsedagsbarnen! Jag ska förresten på sminkparty med mamma till veckan. Mary Kay, har varit på sånna förut, men nu var det ett tag sen.. så det ska bli kul! Tror dock inte att jag kommer att köpa någonting... är som ganska nöjd med dom produkter jag har! Men visst, det känns lite lockande att köpa satin hands-setet ;) I år är jag så himla torr om händera, är nog för att man diskar ur Theas flaskor stupiett!

God förhoppningsvis natt om ett tag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0