Söndagslördag.

Idag började dagen klockan 6.00, då tyckte Thea att vi sovit färdigt. Lite man önskade att man hade tändstickor då!! Låg och kikade på tv i soffan och Kim (världens bästa sambo!) gjorde frukost :) Sen vid mitt på dan for vi upp till solbacken och handlade magdroppar till gummelumman. Inte billigt, 175 kr! Men det kan det ju vara värt. Hon har inte kräkts på hela dagen, bajsat 2 gånger och ätit rätt så bra. Hon skulle gärna få äta lite mer... men lillmagen är väl fortfarande i lite obalans. :/ Efter apoteket for vi till momme, Kim for och såg hockey hos E & T. Blev bjuden på middag och såg körslaget, jag tror att jag tycker att Hanna vart rätt vinnare... av dom 2.

Nu ska vi se Miss Secret Agent 2, har sett den förut och tycker att dom filmerna är bra! Första filmen med förvandlingen från skogstroll till blomstrande är ju så king!

Så vi har som haft en degarlördag, Kim sa att det kändes som att det var söndag och jag håller med! Imorgon tror jag att vi ska röja lite här hemma så vi kan visa upp vårat hem till veckan! Shit, det känns som om det är hur mycket som helst att göra... har gjort en lista och då har man ju kommit en bit på vägen ;) Kom på nu att jag skulle ha tagit en tripp på stan och skaffat lite grejer som vi behöver... men det får jag väl göra en annan dag då :P Minnet är bra men kort! Har ganska stora förhoppningar om ett hus i Ursviken..visningen skulle helst ha skett igår om jag fick bestämma :) Men den som väntar på något gott...! Känns bra att vi har lite kosing att spela med om det skulle bli budgivning! Nice. Nu kom jag just på att det finns kladdkaka i köket som jag bakade igår! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0