Rappakalja.

Nu kommer Kim snart hem, vi ska äta lasagne till middag! :D Ikväll är det ingenting planerat, jag har några förslag. Vi får se vad min sambo har tänkt... jag har iaf sparat städningen, det går fortare om man är 2! Dessutom (hör och häpna!) så vill Kim städa. Han vill väl inte ha dåligt samvete för att jag gör typ allt hemma...! Sen om han tycker det är roligt, det är en annan femma ;) Det är bra att vi styr upp det här, annars lär jag väl bli värsta hönsmamma och springer och plockar allt efter mina barn... dom kommer inte att ha bäddat sängen förän dom är 20 och flyttar hemifrån. Nä! Jag är lite för... hårt lagd för att det ska inträffa. Jag tycker om att ha saker och ting på sin plats, ha städat och jag skulle förmodligen bli galen om jag skulle måste plocka efter hela familjen. Det här inlägget gör inte min sambo rättvisa...hur ska jag förklara... jag tycker om att städa punkt. Jag är hemma med Thea och då blir det lätt att det bli jag som fixar allt.

Jag har iaf plockat undan alla Theas "småkläder" idag, kan inte fatta att hon verkligen var sååå liten. Ja hon var ju normalstor, men tiden går så fort och hon har ju snart vuxit 2 dm sen hon föddes! Galet. Sen så har jag plockat fram sittvagnsdelen och tvättat upp den. Vi får väl se när hon ska börja använda den... hon har börjat tycka att det är ganska kul att halvligga i liggdelen och kika på omvärlden. Men just nu börjar hon bli liite irriterad över sin nördiga mamma och pockar på med uppmärksamhet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0