Potatis

Thea har fått smaka potatis för en stund sen. Det var nog dom roligaste minerna jag har sett i mitt liv! Hela ungen fick hurven, det var inte en hit! Meen, vi får väl prova i några dagar... så får vi se. Nästa smakprov blir nog morötter! Jag har plockat bort alla julgrejer förutom gardinerna i köket, får nog göra det ikväll. Sköönt att ha det gjort, tur att man inte behöver ha en massa påskpynt än! Thea ligger i babygymet och tjollrar, jag ska gå och se vad vi ska äta till middag. Har hört med min syster om hon vill följa med på en långpromenad efter maten :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men det är ju så olika, hur det känns. vad tyckte du?



haha, det skulle man sett :P

2009-01-12 @ 17:30:07
Postat av: malin

jag antog att det var du skrev svar i min blogg? :P

jo, det kanske är som du säger... men jag gillar ändå min telescopic bättre ;) nina skulle typ köpa min colossal :) hon gillar också borstmascaror :)

2009-01-12 @ 18:01:45
URL: http://malinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0