Okej då Kim!

Måste blogga iaf ett inlägg till ikväll!
NU är sänggaveln monterad, alla golv dammsugna och skurade och nu sitter vi och ska se Let´s Dance i soffan! Måste nästan erkänna att min sambo har lite rätt... det skulle ändå vara finnnt med en plattv i sovrummet! Vi får se hur det blir ;)
En bild på sovrummet kommer, förhoppningsvis i helgen. Ni vet ju hur duktig jag är på att lägga ut bilder.

Imorgon ska vi nog på till stan, både jag och Malin skulle behöva en ny mascara! Sen så måste vi på Ica och handla mat! Blir nog en sväng förbi Färg & Tapet också!!! Weeehiii!

Kommentarer
Postat av: sandra

Jo jag har haft det dom senaste dagarna ,går mycket mycket bättre att sova , Bebisen rör sig så mycket på nätterna så det är ganska svårt att sova,vaknar hela tiden. MEN ut kommer nått bra iallafall :D

thea börjar ju bli sååå stooooooooor juu:D helt galet !!!

2009-01-09 @ 20:26:09
URL: http://sandralindahl.blogg.se/
Postat av: Malin

älskar er såå mycket. och tack för att jag fått vara med er typ hela veckan! :) känner mig som en i familjen ;) pusspussspuss! :)

2009-01-09 @ 22:25:56
URL: http://malinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0