Nyårsdagen.

Första inlägget i år! Vi var som sagt hos Ella och Tony natt, lugnt och städat. Jag drack en cider och några glas vin, Kim fick köra! ;) Vi for hem vid 1, hämtade upp svärfars på Morön somnade väl vid 3... tur att Thea är duktig på att sova, hon vaknade klockan 9.00. :) Det gick då bra för henne igår, med allt folk och raketer. Men man hörde faktiskt inte så mycket av smällarna, trots att vi var på Getberget.

Idag ska Kims pappa komma och hjälpa till med golvlisterna, så ikväll kanske vi kan flytta in i det nya sovrummet :D Beställde sänggaveln igår, i ek! Jippi, den kommer redan om 7-10 dagar!!! Nu skulle vi bara behöva ett nytt överkast...någon som vill betala?!

Jag vet inte riktigt vad jag och Thea ska göra idag... tror inte att jag ska köra bil, brukar inte göra det dagen efter. Noog för att jag inte drack så mycket igår, men det känns inte värt att chansa! Kim kanske skjutsar oss till mamma, eller så går vi över till Malin... om dom inte är jättebakis idag ;P Vi kanske skulle ta oss en promme, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0