Nattsudderi!

Huvva, det är inte varmt ute idag! Jag som hade tänkt dra mig in till stan och köpa den andra boken... läste ut den första igår! Ojojoj, så spännande, jag vill veta mer, mermermer! Härligt att det kommer att bir varmare i helgen. Ska bli kul att se filmen sen också, nu när man kan storyn ;) Hoppas den lever upp till ens förväntningar..

Thea har nyss vaknat, hon har inte sovit sådär jättebra inatt. Har vaknat flera gånger... in med tutten och hon somnar om. Hon är lite snorig nu på morgonkvisten, får hålla tummarna att det inte blir värre. Nästa natt tror jag att det blir näsdroppar innan sänggåendet!

Såå det är nog inte så troligt att vi ska någonstans idag, kankse till M & K. Det är ju bara tvärs över gatan! Nog för att det finns motorvärmare.. men bilen kanske vill vila idag? Annars i helgen ska vi till mamma och äta palt! Jag känner mig sugen på att börja med Theas rum, då kan hon sova i ett eget rum och vi stör inte varandra. Aaa vi får se när hon ska flytta ut... våran lilla bebis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0