Lånelöfte.

Jahaaa! Vi såg att huset i Ursviken inte var sålt än... vi blev lite småsugna och Kim ringde och bokade en tid med en bankman på Handelsbanken. Alla har som tyckt att det varit så konstigt att vi inte fick låna på SEBbanken...! Men iaf Kim fick en tid redan idag klockan 14 och det skulle gå hur bra som helst att låna 800 000 :-, så nu har vi ett lånelöfte iaf! Nice! Nu kanske det blir husaffär  trots allt :D Det var som en liten, "går det så går det"! Enda kravet var att vi skulle flytta alla våra konton till Handelsbaken. Thea har redan ett framtidskonto där som hon fick i doppresent så det blir nog bra. Men vi har konstigt nog inte hört med våran bank Nordea... kanske skulle göra det! Om dom vill ha kvar oss som kund så kanske man kan få en ännu bättre ränta ;) Är det någon som är sugen på en rätt så renoverad 3:a i Selleftehamn? Hör av er :)

Nu sitter jag hos mamma, i Freddes rum. Kim har just hämtat Thea och åkt till Ursviken. Det är ju hockey ikväll och jag ska på sminkparty med mammsen! I eftermiddag har vi varit hos Malin och Krille. Kerstin, Sandra (med gomagen!), Elin och hennes kompis var också där. Firade att Malin fyllde år i söndags. Så det blev fika och en massa prat, riktigt trevligt :D Sen så hjälpte M mig med mitt hår, testade Volumemastern! Hur fint som helst blev det, vill också ha :P Tack Malin, världens bästa!

Saknar Thea redan! Min lilla gobulle <3 Hoppas mamma kommer hem snart.. så jag får någonting att göra! Annars får jag väl sitta och slösura ett tag, eller spela Guitar Hero ;)

Kommentarer
Postat av: Elina

Men du så spännande:)!! Vilket hus var det ?

2009-01-27 @ 17:12:27
URL: http://elinastenberg.blogg.se/
Postat av: sandra

trevligt att träffa er med =)''lillthea''som blivit så stoooor =)

2009-01-27 @ 20:15:20
URL: http://sandralindahl.blogg.se/
Postat av: Sofia

Åh vad spännande!:) Det huset som vi pratade om va?

2009-01-28 @ 22:11:01
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0