Lådomslagning.

Nu håller jag på att klä in en vanlig kartong i lite fint papper som jag tänkte att Thea ska få ha sina leksaker i! Hon har ju inte så mycket leksaker än, så då duger en liten låda ;) Annars har hon ätit rätt så bra idag, myyycket bättre än om man ska jämföra med dom senaste dagarna. Hon är  verkligen på bättringsvägen, skönt :D
Har sett filmen "Jumper" i afton, klassas som action... men det vet jag inte om jag tycker. Den var bra iaf! En film som bara har stått i DVD-stället och glömts bort!

      
Bara börjat, men det blir nog bra!


Nu fortsätta med min låda och sen plocka bort lite, så vi kan mysa ikväll.


En bild på Thea, hos momme förra helgen ;)


16.15

Såg en kommentar i min älskade systers blogg som var så himla sann och vis! "Livet kan vara krokigt, men aldrig utan mening" Det ska bli mitt nya motto! Lådan blev fin btw... nu kommer Kim snart hem. Kanske ska sätta igång med potatisskalandet som jag lovade att kankse göra!

Kommentarer
Postat av: malin

kommer bli jättefint! :)

2009-01-30 @ 15:45:56
URL: http://malinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0