Kräk.

YES, nu står sängarna i det "nya" sovrummet, rutan är putsad invändigt och allt ser perfekt ut! ... ja det fattas ju lite grejer men, det kommer ju snart! :) Malin och Krille har varit här ikväll, Krille låg och sov på soffan och Malin hjälpte mig att piffa lite!

Idag har jag, Thea och Malin varit hos mamma... mamma har åkt på en förkylning, så det var riktigt lugna puckar.

Imorgon ska Kim jobba, känns nästan lite konstigt att han ska fara. Han har ju varit hemma med oss så länge nu! Bortskämd har man också blivit under tiden! Men på tisdag är det ju röd dag igen ;) Jag och Thea ska bara vara hemma och ta det väldigt lugnt! Har tänkt fixa och städa lite här hemma... ska kolla i min gardinlåda om jag har ett par preliminära gardiner jag kan sätta upp, tills jag hittat ett par jag vill ha. Nu ska våran dotter få en ny blöja, äta och sen ska vi knoppa! Bilder på sovrummet kommer sen :P

Thea har kräkts rätt mycket sen i eftermiddags... mamma sa att hon kanske har magsjuka! Huvva, det får vi hoppas att det inte är! Hon kanske bara har svalt ovanligt mycket luft? Får se hur det är imorgon... hon har då ingen feber iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0