Jajja...

Det blev en ganska effektiv sund på stan idag, både jag och Malin visste vad vi skulle köpa och sen gick vi runt och bara kollade lite. Köpte handdukar till mamma, dom har (haft!) så himla fula, gamla och tunna. Så nu köpte jag 2 stycken som var randiga i grön, vit, beige och brun. En helbrun och en beige, allt på hemtex! Mamma blev då nöjd iaf och det blev Malin också. Hon fick en volumemaster från Björn Axén/ OBH Nordica, visste att hon ville ha en sån och jag tror inte att hon hade någon som helst aning om vad hon skulle få! Så det blev perfekta presenter i år ;)

Just nu ligger Thea i soffan och är lite småkinkig... hon ska väl äta om en stund. Min sambo (som bara skulle ta nån öl) har som vanligt spårat lite. Det blev typ 7-8 st.. fast det kanske man kunde räkna ut. Sen kom dom på bara sådär att dom skulle ta en sväng på krogen. Jag som hade sett framemot lite avlastning... men nu var han påväg hem iaf!

Lite otippat att Blondinbella åkte ut ur Let´s Dance!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0