Guitar Hero

Idag började dagen klockan 10.00, la lillan i sängen bredvid Kim och gjorde lite käk! Det är så himla mysigt när Kim är hemma på helgerna! Sen käkade vi lite lunch, Malin gick hem och duschade. Sen kom Jonas Larsson förbi en sväng, kollade lite i lägenheten, surrade och drack kaffe. Efter det lämnade vi Thea hos svärfars och sen tog vi en sväng på stan. Jag handlade en ny concealer på MakeUpStore och en mascara maybelline colossol med collagene! Tänkte prova den andra mascaran från Loréal Paris Extra-Vollume Collagene... men den var lite dyrare så då blev jag snål! Jag har alltid älskat mascaror med stora borstar så den kommer nog att passa mig som handen i handsken! ;)

Mamma och Dennis var och hälsade på några bekanta i Ursviken, så dom hämtade Thea innan dom for hem. Så nu har vi ätit middag i stan, Malin spelar Guitar Hero, Kim och Fredde ska snart fara och bowla med Larsson, Thea är med momme och jag ska nog joina Malin nu! Nu var det länge sen jag spelade guitar hero! Malins verkar vara utlånat på livstid och vi har inget konstigt nog... måste nog införskaffa ett! ;)

Ikväll blir det nog lugnt, mysa framför tv:n och snutta på Thea :D

Kommentarer
Postat av: sandra

jaa helt galet vad tiden går :)

2009-01-11 @ 12:47:57
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0