G r a t t i s!!!

Det blev hockey och körslaget iaf! Sa ju att jag inte skulle se körslaget.. men det är ju underhållande iaf.. inte rättvist! Kims pappa ringde mitt på dan och undrade om vi skulle komma på  middag, det tackar  man ju inte nej till ;) Så det var bara att klä sig och gå till Ursviken! Ganska skönt väder idag, dock lite småblåsigt på hemvägen. Vi kom väl hem för typ 30 minuter sen, Thea har just ätit och nu ska hon få gå och sussa!

Imorgon fyller min älskade syster 20 år! GRATTIS!!! Malin ska till pappa och bli firad imorgon, vi får se om vi kanske ska dit. Vi firade ju M hos mamma igår. ;) Men det är ju alltid trevligt att träffa pappa och Majja också. Fast det skulle vara skönt att bara vara hemma vi 3 också! Kommer typ inte ihåg när vi var "bara hemma", det händer grejer hela tiden och vi är ju inte direkt dom som bangar! :P Kanske ska säga GRATTIS till min mamma också som bli 44!

Läste förresten i aftonbladet om Dagismassakern.... huvva! Tur att det inte var i Sverige iaf... men vem vet? Det är ju inte omöjligt att nåt sånt skulle kunna hända. Så jävla sjukt! Jag vill ha tillbaka dagmammorna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0