Fredag.

Thea har inte sovit särskilt mycket idag heller, men just nu sover hon iaf... :) Blir nog en vääääldigt lugn natt! Det har inte varit så mycket kräk heller!

Imorse satte jag upp gardiner, satte igång en tvätt... plockade lite saker som vi har liggandes lite överallt och ingenstans! Fan att man ska ha så mycket grejer... och det värsta är väl kanske att man typ vill ha kvar allt också! Har insett att jag ska städa ur förrådet inne i lägenheten nån dag framöver. Blir kanske imorgon, Kim ska på Kopparhallen och göra nåt med hockeyn... Beror väl på hur Theas dag kommer att vara. Har förresten tvättat vårat sofftyg i tvättmaskinen idag! Håller tummarna att dom ska gå att få på igen.. men jag hade inte så höga grader och ställde ner centrifugeringen, så vi får väl hoppas! Annars kan det bli knepigt ;)

Pannkaka blev det till middag idag, härlig fredagsmiddag...! Skulle göra wook men kycklingen var gammal och jag vågar inte chansa när det gäller kyckling! Har bakat en sockerkaka också, ska gå och smaka på den snart :D Jag och Kim ska spela xbox, korsitaket! Bara om vi har något roligt barnspel :)

<3

22.00
Tänkte bara säga att kuddfodralen satt som en smäck ;) Soffan ligger inte på golvet längre!
Har skämt bort mig lite ikväll med  djuprengörande och återfuktande ansiktsmasker, sen på det en dusch och lite Doves hudkräm med en brun-utan-sol effekt. Får väl se hur jämnt det blev imorgon... nog för att det inte syns så mycket. Kim ser sporten på tv och jag röstar för att vi nu ska ta och se en film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0