Diamantbröllop.

Började förresten att tänka lite mer på mormor och morfar, tänk att dom har varit gifta i 60 år till våren! Helt sjukt, det lär man väl kanske inte få uppleva själv. Om vi inte lever ett väldigt långt liv! Mormor var bara 17 år när dom lovade varandra evig kärlek, 18 när min morbror kom till världen... det ska börjas i tid ;) Tänk att få ha ett så långt och underbart liv tillsammans, det är beundransvärt!

Jag har haft värsta effektiva dagen idag! Har plockat undan mycket av dom småpinaler dom låg framme, städat hela lägenheten och bytt gardiner (som jag sa imorse att jag skulle göra!) Mina planer brukar i vanliga fall inte gå så bra när Malin kommer hit, det är ju mycket roligare att tjattra med henne :D Men nu vaknade jag ju så tidigt idag att jag hann med allt jag hade tänkt! Malin har fastnat i "När jag hör din röst", alltså den 2:a boken av Stephenie Meyer. Det är jag glad för! Snart kan vi diskutera allt om Edward och Bella :D :D

Ja, vi skulle ju till A-torp ikväll.. men Tuvis hade inte så bra i magen och då tyckte jag att det var bättre att komma en annan dag. Hon har ju börjat på förskola nu så det kan ju vara magsjuka! Huvva, det vill vi absolut inte att Thea ska få. Men jag och Malin har det bra här hemma, Kim har farit med Thea till svärfars. Det är ju hockey ikväll... Förresten så har vi fått hem bilbarnstolen idag! Den var jättefin och ganska så enkel att montera. Känns bra att den har fått bäst i test också! Thea verkade trivas som en riktig drottning!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0