Arbetsterapeut

Sitter i soffan med Thea som nyss har vaknat! Kim är på Kopparhallen och Mamma, Dennis, Malin och Krille ska komma hit :) Vi ska bjuda M & K på middag, lövbiff med ädelostsås!! Mumma! Sen ska dom på bio ikväll... och jag har lovat Kim att hjälpa honom baka limpa och frallor ikväll! Hoppas det går fort!

Har städat hela lägenheten idag och tvättat 2 maskiner... så nu är det rent här hemma! Härligt ;) Satt förresten och kikade lite på Arbetsterapeut programmet i Luleå igårkväll... tror att det skulle passa mig som handen i handsken! Blir nog att söka in till våren och kommer då förhoppningsvis in, med start HT09 :D Skulle vara kuligt om både jag och Malin kommer in!!! Fräsigt att gå skola med sin lillasyster ;) "Arbetsterapeut Beatrice Berglund"

Nä nu ska jag leka lite med min underbara ögonsten! Jag har förresten grubblat färdigt på vad jag ska göra för ny tatuering... Min sambo har försökt boka tid till mig (i hemlighet!) men han gjorde inte så mycket framsteg. Så tillslut sa han vad överraskningen var! Så nu ska bara tiden bokas och jag ska bestämma 100% vad jag ska ha för nåt! Har tänkt skirva ett ord på armen.. som verkligen är jag. + att den symboliserar Thea och mina kommande barn!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tycker att titeln passar dig bra;) Verkar vara en rolig utbildning av det Malin har berättat:)



Jag vill också tatuera mig men jag är feeeeg:P Vad ska du skriva då?:)

2009-01-04 @ 19:58:33
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0