<3

Jag blir alltid lika rörd och lycklig på ett sätt när jag läser det här inlägget som Malin har skrivit. Skulle kunna läsa det hur många gånger som helst! Du är så fin Malin!


"Den lyckliga dagen 2008 jag alltid kommer minnas.

Såhär innan det nya året tar fart, tar många bloggare tillfället i akt och summerar sitt år - självklart ska jag inte vara sämre!

Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva året 2008 utan att bli för personlig och "hänga" ut mig själv. Det har helt klart varit ett väldigt kämpigt år för min del, men även ett helt underbart. Så istället för att gå in på de motiga och svåra delarna av 2008 tänker jag som så - att jag tar upp mina förhoppningar om 2009 och den lyckligaste dagen 2008.

Och det var ju den 13/8 -2008 då ett nytt liv kom till världen. En liten varelse vid namn Thea, som var så vacker, så underbar. En person jag älskar gränslöst hade burit henne i nio månader, och nu äntligen blivit mamma. Som i 19 år har varit min gränslöst älskade storasyster och bästa vän Beatrice. Det som är så underbart är att jag fått spendera så mycket tid tillsammans med dem. Bea, Kim och Thea. Att jag fått bli den där speciella mostern till Thea. Jag blir alldeles varm i hela själen när jag får hålla, busa och pussa på henne. När jag får ett leende tillbaka som säger: Jag tycker om dig moster Malin. Hon har verkligen givit mig en oanad kraft jag aldrig trodde mig skulle få. Jag är ju mer än sjuka Malin, jag är ju moster Malin - Och med detta har verkligen tankeverksamheten satt igång.

Så 2009 vill jag bli friskare Malin. Fortsätta vara den speciella mostern Malin. Malin som kanske pluggar, uppfyller sina drömmar, och ser på framtiden hoppfullt och med spänning."


<3


Kommentarer
Postat av: Louise

Oj vad fint skrivit, man blir ju alldeles rörd!

2009-01-16 @ 11:46:27
URL: http://chiqquita.blogg.se/
Postat av: malin

lilla pluttan! :) och det är inte bara hon som ger mig kraft, det är även du och kim :) ni är så himla bra! <3

2009-01-16 @ 13:17:34
URL: http://malinlinnea.blogg.se/
Postat av: sofia

Underbaringar!:)

2009-01-18 @ 18:57:42
URL: http://sofiialu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0