Visning på lägenheten.

Jaha, jag har då haft att göra nu på eftermiddagen! Kim ringde strax efter lunch och sa att dom ville komma och kolla på lägenheten ikväll! Så det var ju bara att använda sina två händer som man är skapt med och lägga på en rem. Vilken tur att jag redan var klar med alla garderober ;) Så nu är det bara lite  finlir kvar, Kim håller på att dammsuga och jag ska väl skura antar jag. Toan är redan klar, har storstädat både den och köket. Det är ju som 2 ställen man kollar ganska noga när man är på visning! K ska och bowla, så visningen är vid 20.00... sen tror jag att vi ska ha myskväll, se en film eller nåt. Ska bli kul att höra hur mycket dom vill lägga budet på...! Vi har satt en gräns.. ett minimum, så vi får väl se ;) Vi har ju inte ens varit och kollat på huset än.. så det ska bli spännande och se vars det här kommer att sluta. Kanske att uppdatera sen ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0