Vaccin?!

"Yes Man" var jättebra! Tycker att Jim Carrey kan ha en tendens att bli lite för mycket ibland.. men inte i den här filmen ;) Det var jättetrevligt att hinna göra en sista grej med M & K innan M åker till Umeå idag. Kommer att sakna henne så grymt mycket! Tur att hon kommer hem på helgerna <3

Det verkar som att det kommer att vara rätt så skönt väder ute idag också, kanske skulle ta en promme så Thea får sova lite i vagnen. På tal om Thea så kom jag på igår att hon inte har fått sitt 5 månaders vaccin... undrar varför inte det blev gjort.. måste man tala om att man vill ha det eller? BVC-sköterskan frågade inte heller, både jag och K var helt säkra på att hon skulle vaccineras vid 6 månader.. men det var som någonting som sa mig att det inte stämde. Konstigt att ha både vaccin och läkarkoll samtidigt, det blir ju som lite mycket. Jag ska iaf ringa BVC och höra!

Jag saknar dig redan Malin, ha det så bra i Umeå och du finns med mig i mina tankar, alltid! Jag älskar dig <3
Du är världens bästa, tack för att du finns. Carpe Diem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0