Hej å hå!

Tog med mig pappsen på stan igår, tänkte att han kanske hade tråkigt.. och det är ju alltid roligt med sällskap :) Vi strosade lite, jag köpte en stegräknare och pappa en tröja. Så det blev inte så lång stund på stan, hem till pappa och dricka kaffe istället! Alltså jag måste ju säga att man (iaf jag!) går mer än vad man kanske tror! Komme upp i ca 10500 steg igår eftermiddag, nog för att vi gick till Ursviken (Kim bangade hem och hämtade bilen :P) och då räntade det iväg ganska bra. Är då nöjd med den än så länge iaf!

Fick radion igår :D Nu står den på laddning, tänkte testa den senare idag. Igår var det jättekonstigt ljud i den... vi tänkte att det kanske var för att den hade för lite stöm... så vi får väl se. Annars till Expert och byta!



I rött, men jag har en svart!

Ikväll kommer som sagt pappa, Majja, Malin och Krille hit. Så idag måste jag nog gå på ICA och handla... köpa en tårta kanske.. känner mig lite lat! Ja just det! Jag måste ju berätta att Thea har börjat dra sig framåt! :D Så snart står inte våra grejer så säkert längre! Buuusungen, hon drog sig till ett litet bord igår hos pappa och Majja. På det fanns en duk och en blomma... självklart att man måste provdra! Men moffe var snabb, räddare i nöden!

Nice, det ser ut att bli bra väder i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0