Att kunna se in i framtiden!

Känner att jag är lat idag, blir nog att vara hemmavid. Inget stanflängande med andra ord, får ta det imorgon innan vi ska på A-torp ;) Kanske skulle ta och dra mig ut en sväng... så lillan får lite friskluft. Hon var lite tät imorse, näsproppar på det och nu är hon som ny igen, som man brukar säga ;) Va rackarns jag har torsdag idag.. kanske är tur att det inte är det. Veckorna går alldeles för fort! Thea blir ju snart 6 månader och det innebär att jag har varit hemma typ halva mammaledigheten! Fast om jag inte tar mig in på skolan till hösten, får vi se hur det blir. Kanske är hemma ett tag till då :)

Sitter just nu och kollar på "Maria Wern", en serie som har gått på tv. Tycker att den verkar ganska bra, har bara sett 2 avsnitt än..

Undrar om vi måste fara och handla ikväll.. jag blev sugen på hemmagjord pizza. Skulle göra tacopaj igår, men då hade jag använt nästan allt margarin till baket. Sååå.. det ekar bara liiite tomt i kylskåpet. Jag måste försöka sysselsätta mig med grejer.. annars går jag bara och tänker på det där huset hela tiden. Vilka förväntningar man har byggt upp! Och jag som är så himla nyfiken och impulsiv när jag vill.. fan för dom egenskaperna ibland! Om det är någon som har en spåkula skulle jag väldigt gärna vilja låna den! Som Elina skrev i ett inlägg för ett tag sen - Framtiden är spännande!

Kommentarer
Postat av: Elina

Ja, framtiden är absolut spännande! Galet spännande:)

Och jo, jag tror nog att det blir en kock av William, eller hoppas rättare sagt:) Han får gärna träna hemma då ;)

2009-02-04 @ 12:18:19
URL: http://elinastenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0