Snoret droppar, snoret droppar!

Helgen har varit riktigt mysig trots att det har snöar tyyp... hela tiden. Igår hade vi sovmorgon! Var upp vid 02.00 och hämtade Thea så hon fick sova i våran säng! Sist hon sov hos oss var hon bara någon månad! Var så mysigt att ligga och gosa sen på morgonen :) Sen var vi hemma hos oss tills nån gång på eftermiddagen då åkte vi hem till mamma. Världens bästa mamma/mormor gjorde hemmagjorda köttfärsbiffar med potatis och gräddsås, huur gott som helst. Sen såg vi lite film, Thea tog sig en långsovare och sen for vi hem igen. Thea är fortfarande snorig... men det verkar vara lite bättre idag. Jaa jag har ju också trillat dit förstås! :P Så vi är som snoriga lilla familjen! Hoppas vi inte har smittat M som har varit med oss hela helgen. Tycker lite synd om M som åker buss just nu, den gick före fan imorse. Vi ska nog hålla oss inne idag, kurera oss lite.

Vaknade klockan 7.30 av att det var någon som stökade på! Undrar vad dom gör, låter som att det är ett golv som åker! Åååå vad jag längtar tills bor i hus nu! Grannen har dessutom varit rätt duktig på att ha fest i helgen, både fredag och lördag. Tur att vi har sovrummet i andra änden av lägenheten. Imorgon ska vi ju på husvisning! Nu börjar man bli peppad! Vi får väl se hur många som kommer att vara intresserade... ett + är ju att det inte riktigt är husköparsäsong än ;) Mamma och Dennis ska följa med, känns bra att ha med någon som vet vad man ska undersöka/ titta på, få lite feedback!

Jag fick min första vagel i helgen btw, inte trevligt. Men inte värst ändå! Nu har det börjat klia, men ser bättre ut idag än igår. Nu ska jag gå och fixa mig lite frukost, blir nog varm choklad och macka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0