När man är hemma en sånhär dag...

... när det ser så fint ut ute. Fast jag vet att termometern vilsar att det är kallllt! Thea har varit lite flännig nu på eftermiddagen, efter sin lilla lunchtupplur. Tät i näsan lillhjärtat, fick lite näsdroppar... så nu ska vi se om det blir andra bullar. Bara det inte är öronen som spökar! Men det jag ville komma till är att jag känner mig jävligt okreativ! Önskar att jag skulle vara värsta hurtbullen och ha kliniskt rent hemma jämt! Men så funkar det inte när man har småbarn.. och en sambo som heter Kim :) Just nu längtar jag bara tills K kommer hem, få steppa in i duschen och sen fika till middag. Varm choklad, limpa, ost, hårdbröd, skinka och en massa annat gott! Det blir med andra ord en mysig men snabbmiddag idag. K ska och bowla... skulle egentligen inte det idag, men det var någon som var sjuk!

Imorgon tror jag att jag och Thea ska bege oss upp till stan. Hon skulle behöva lite kläder och jag har inte varit på stan sen... typ en evighet! Får väl se vad vädret och våra hälsor säger. Ska ringa en föredetta arbetskamrat också, har lovat att vi ska komma och hälsa på! Så roligt! :D Så imorgon blir det förhoppningsvis en mycket roligare dag, stan - shopping. Husvisning - Ursviken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0