Tro.

Nu har vi ätit middag, för typ två timmar sen och nu sitter vi och väntar på att Let´s Dance ska börja! Undrar vem som åker idag.. Karl-Jan kanske?! Jag längtar efter att få se Morgans och Lailas danser! ;)


Min sambo ska tydligen vara på Kopparhallen klockan 13.00 imorgon.. så det blir kanske lite ändrade planer. Men stan blir det iaf... synd bara att K inte kan vara med oss hela dagen. Alltid är det nåt :P

Blir kanske så att K går med oss ett tag och sen strosar vi själva ett tag, kanske skulle ta och gå hit till mamma... få en riktig promme! Det lät skönt, det ska ju tydligen vara rätt så bra väder också. :)

Asså, jag satt och såg lite på Malous efter Tio imorse.. och då var två pastorer från Knutbyförsamlingen där. Snacka om att kunna åla sig ur allt. Eftersom varken min familj eller jag är särskilt troende så har jag väldigt svårt att förstå hur man  bokstavligt kan viga sitt liv till en tro. Jag har seriöst funderat på att gå ur Svenska Kyrkan, varför ska jag stå och betala pengar till något som jag inte tror på? Pengar till min gravplats (som är obligatoriskt) kan jag betala... men det är ju till mig själv, min framtida död :P Sen är jag jävligt neg till alla präster som inte vill viga homosexuella... typ som prästen vi hade på vårat dop.. (som jag fick läsa senare i en artikel i Norran!) Han ligger inte högt i kurs hos mig! Dom har så konstiga argument en del. Näe, när vi ska gifta oss blir det borgerligt! Utomhus kanske!

Nu ska jag gå och parka mig framför TV:n!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0