Torsdag eftermiddag.

Har varit så flitig idag, mycket blev gjort. Skönt! Thea har hunnit ha bajjakalas och fick ta ett bad! Nu kan vi snart njuta av att det är helg :) Tror ju inte att mina sambo har hittat på någonting speciellt, det brukar vara så. Blir nog "bara" en vanlig hemmakväll med lilla familjen. Fast om jag känner oss rätt så åker vi säkert till någon och hälsar på.. typ Ella och Tony. Jaasi, jag har då inga höga förväntingar iaf! Det har då inte hänt nåt speciellt på alla hjärtans dag på 7 år så varför skulle det göra det just i år?! Det är nog jag som får anstränga mig om det ska hända nåt :P

Nu kommer snart Kim hem, ska hinna skura innan tänkte jag. Vi får väl se vad Thea tror om det! Hon har nyss vaknat och är nog hungrig snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0