Tack Bea!

Jag ska upp till stan och ge mig själv en present! Har varit lite sugen på en stegräknare ett tag.. men man har ju alltid hört att dom fuskar så mycket. Men nu har jag hittat en som jag tror är bra, har fått positiva recensioner också! Man kan tydligen hänga den runt halsen, ha den i fickan... ja hur som helst nästan! Det är ju ett stort +! Är inte alltför snyggt att ha en  bulle i byxlinningen!

Stegräknare Silva Ex3 Plus


Den har ju lite fräsig design också! ;)

Så nu ska jag göra mig klar, Thea ska äta vid 9.30 sen bär det av! :)Tjing!

Kommentarer
Postat av: JennieLindberg

Grattis på födelsedagen! :) Hoppas du får en bra födelsedag, Sköt om dig Puss & kram

2009-02-26 @ 13:37:53
Postat av: sandra

Åå jag vill också ha en stegräknare;P vad kostar en sån där frän en då;P?

2009-02-26 @ 20:13:56
URL: http://sandralindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0